Fortnite, pe cale să devină următoarea rețea socială după Facebook

de: Teodora Tudosie
01 04. 2019

Fortnite este cel mai popular joc de la ora actuală, cu peste 250 de milioane de utilizatori înregistrați în luna martie a anului 2019.

Compania din spatele jocului se numește Epic Games și caută să devină următoarea Facebook sau Google.

Fortnite a început ca un joc banal. Dar a continuat să evolueze și a ajuns să primească un mod de tip battle royale. Apoi jocul s-a orientat mai mult spre zona de socializare. A devenit astfel o platformă socială care poate găzdui concerte, spune povești și deveni sursă de inspirație.

Tim Sweeney, CEO-ul Epic Games, spune despre joc că adună un număr impresionant de oameni care se joacă și interacționează împreună. Aceștia nu doar se joacă, ci și socializează unii cu alții. „În multe feluri, Fortnite e ca o rețea socială. Oamenii sunt în joc cu străini, se joacă cu prietenii și folosesc Fortnite ca o platformă unde pot comunica”, a mai spus acesta.

Deși Epic Games nu e nici pe departe la fel de mare ca Facebook sau Google, Sweeney are planuri mari. În prezent, majoritatea celor 1.000 de angajați ai companiei lucrează la dezvoltarea jocului Fortnite.

Cum socializează oamenii pe Fortnite

The Verge numește jocul drept „cea mai importantă rețea socială din anul 2018”. Este un joc care funcționează ca o sufragerie globală pentru milioane de oameni, notează publicația.

Este disponibil în mod gratuit. Iar faptul că este pe orice tip de dispozitiv (console, computere și chiar și telefoane) a creat un fel de limbaj universal. A condus la un nivel de înțelegere între membrii unui grup mare care se bazează pe experiența jocului. La fel ca în comunicarea pe Facebook, nici comunicarea pe Fortnite nu implică deplasarea într-un anumit loc pentru a fi posibilă.

Epic Games a reușit să dea lovitura prin rescrierea de la zero a ceea ce înseamnă petrecerea de timp online.